donderdag 27 augustus 2009

Sinner's Confession

Een goede week. Atto heeft nog slechts één item uit Trial of the Champion op het verlanglijstje staan. Verder is het vooral een zaak van emblems sparen en hopen dat Vault of Archavon nog een tier 8 item weet op te leveren. (De tier 8 tunic die ik met emblems kan kopen, vind ik geen gezicht.)

Tiro maakt ook goede vorderingen. Door de dagelijkse cooking-quests heb ik bijna alle recepten kunnen kopen en ook kan ik inmiddels met Tiro de champion-dailies voor het Argent Tournament doen. Daarnaast heb ik voor Tiro de volledige Swiftarrow-set gemaakt, goed genoeg om op level 80 te beginnen met dungeons en heroics en een handige manier om leatherworking te levellen.

Met de aankondiging dat in patch 3.2.2 Onyxia een terugkeer maakt op level 80, besefte ik dat ik nog steeds, na vier jaar, nog steeds niet de oorspronkelijke attunement gedaan had. Niet dat deze tegenwoordig nog nodig is, maar met de aankondiging van 'Cataclysm' en de (grote) gevolgen die dit gaat hebben voor de bestaande content, heb ik er afgelopen week eindelijk maar eens werk van gemaakt.

Het heen en weer reizen tussen Kalimdor, Eastern Kingdoms en de bezoeken aan Blackrock Spire waren voor Atto als mage vrij gemakkelijk – andere klassen zullen daar wat langer voor nodig gehad hebben. De vier 'elite' draken die je voor de sleutel moet verslaan, zijn inmiddels verworden tot gevechten van enkele seconden. Generaal Drakkisath is, ondanks het verschil van 20 levels, nog steeds een behoorlijke uitdaging met zijn stuns en zijn twee lijfwachten.

'Cataclysm' is vermoedelijk nog een jaar van ons verwijderd. Dat wil zeggen dat de huidige content nog een jaar te spelen is in zijn huidige vorm. Waarschijnlijk gaat een groot deel van de huidige quests verdwijnen en ook het uiterlijk van de zones gaat drastisch veranderen. Als ik nog eens een nieuwe alt wil levellen, is het komende jaar een uitgelezen kans. In 'Cataclysm' kan ik vervolgens met een van de nieuwe rassen door de veranderde continenten gaan – maar laat ik niet te veel op de zaken vooruit lopen.

Atto:
* Drakefire Amulet
* Upper Blackrock Spire
* Evoker's Charm
* Sinner's Confession
* Reins of the Bronze Drake
* Sash of Potent Incantations

Tiro:
* 500 Fish
* Argent Valor
* 50 Dalaran Cooking Awards
* Champion of Orgrimmar
* It's Just a Flesh Wound
* The Northrend Gourmet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!