dinsdag 28 juli 2009

Veteran of the Wrathgate (2)




Ik heb voor de tweede keer de Wrathgate-serie gedaan, deze keer met Tiro. Het blijft toch een ongelooflijk mooi stukje content. Je begint met het rekruteren van de Taunka, die onderdeel worden van de Horde. Vervolgens help je de Forsaken met het perfectioneren van hun dodelijke plaag. Voor de 'luchtsteun' moet je vervolgens een alliantie sluiten met de Red Dragonflight. Als alle partijen op het 'schaakbord' staan, word je beloond met een heuse, door jou zelf geregisseerde veldslag – die echter totaal anders uitpakt dan voorzien.

De reeks eindigt met de belegering van Undercity, waarbij je zij aan zij vecht met Thrall en Sylvanas en afrekent met de verrader binnen de Horde. Tiro wist door het afmaken van de reeks level 74 te behalen, wat toegang tot Dalaran betekent. Een nieuwe, permanente locatie voor Tiro's hearthstone dus en ik kreeg ook meteen toegang tot de nieuwe fishing- en cooking-dailies – waarvan sommige echter in zones zitten die voor Tiro nu nog te hoog gegrepen zijn. Tijd om Tiro te laten uitrusten en weer eens wat met Grimstrike te doen.

Met Atto heb ik mijn eerste Emblem of Conquest behaald. Nu is dat nog een redelijk bijzondere prestatie als je geen Ulduar raids doet, maar in de nieuwe patch zijn die emblems natuurlijk in iedere heroic verkrijgbaar. Daarnaast heb ik met Atto mijn retroserie voortgezet en de achievements en sleutels behaald voor Blackrock Spire en Blackwing Lair. General Drakkisath bleek zelfs op level 80 nog een redelijke uitdaging te zijn. Ook de weg door de dungeon vinden was lastiger dan ik mij herinnerde. Ik ben er echt te lang niet geweest.

Achievements:
* Veteran of the Wrathgate (Tiro)
* Dalaran Cooking Award (Tiro)
* Northern Exposure (Tiro)
* Emblem of Conquest (Atto)
* Heroic: Emalon the Storm Watcher (Atto)

Retro:
* Lower Blackrock Spire
* Seal of Ascension (UBRS key)
* Blackhand’s Command (BWL attunement)

1 opmerking:

  1. Ik heb echt geen flauw idee waar je het hier over hebt, maar als jij maar lol hebt, toch?

    xxx Mrs Attorama

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie op dit bericht achter!