woensdag 27 mei 2009

Pengu

Endless was helaas wat minder eindeloos dan de naam deed vermoeden. Na twee helaas niet zo goed gelukte pogingen in Naxxramas heeft de in mijn ogen wat ongeduldige gildemeester het bijltje erbij neergegooid en heeft het gilde ontbonden. Ik kan er niet echt rouwig om zijn: het gildekanaal werd meer gebruikt om nutteloze discussies te voeren dan om groepjes bij elkaar te zoeken. Met Atto's focus op de dailies voor Kalu'ak deze week heb ik bovendien niet echt veel gildeactiviteiten ondernomen.

In plaats daarvan heb ik mij deze week vooral geconcentreerd op Grimstrike. Na het doen van de quests in Hellfire Peninsula zat Grimstrike al op level 63. Vijf van de tien Outland-levels dus. Ongelooflijk hoe snel levelen gaat met heirloom-items. Op dit tempo kan ik met Grimstrika na Zangarmarsh al de overstap maken naar Northrend. Dan heb ik dus slechts twee BC-zones gedaan. Ik denk dat ik nog ietsje langer blijf hangen; in Netherstorm en Shadowmoon Valley zijn namelijk nog een paar leuke engineering-schema’s te krijgen.

Met behulp van een – toen nog – gildemaatje heb ik de quest-serie voor Grimstrikes Charger afgerond. Een uniek stukje content dat alleen voor Blood Elf paladins verkrijgbaar is en waarbij je door de Plaguelands, Scholomance en Stratholme gestuurd wordt. Misschien was wachten tot level 61 wel makkelijker en sneller geweest, maar deze ervaring is ongekend. Ook met Grimstrike dual-spec uitgeprobeerd en een paar dungeons en groep-quests als healer gespeeld. Erg leuk! Enig nadeel is dat ik nu wel twee gear-sets moet meesjouwen.

Items en achievements
* Charger (Grimstrike)
* Dual Talent Specialization (Grimstrike)
* Level 60 (Grimstrike)
* Tuskarrmageddon (Atto)
* Nurtured Penguin Egg (Atto)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!