woensdag 25 maart 2009

Laatste werkdag

De laatste werkdag. Morgen heb ik een dagje vrij in afwachting van de Grote Dag. Vandaag heb ik al mijn werkzaamheden voor de jaarrekening afgerond. Een erg leuk karwei om te doen en bovendien is het financieel-inhoudelijk een erg interessante aanvulling op de werkzaamheden die ik eerder op deze werkplek heb uitgevoerd. Bij terugkomst wacht mij een nieuwe klus: de voorjaarsretraite, waarmee ik in mei vorig jaar mijn tijd bij BSD begon.

De gastenlijst fluctueert enigszins. Hier en daar komen er een paar afmeldingen, terwijl zich ook een aantal extra gasten heeft aangediend. Voor het totaal maakt het allemaal weinig uit. Vanavond mijn trouwpak ophalen en daarbij proberen het uit het zicht te houden van mijn aanstaande vrouw. Of ik haal het morgen op, maar dat wordt een iets grotere logistieke uitdaging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!