dinsdag 24 maart 2009

3/5 Tier 7

Vanavond de exalted-status bereikt bij Argent Crusade. Kortom: ik ben halverwege met het bereiken van Northrend Vanguard. Na een paar valse starts – zo viel mijn groepje voor Culling of Stratholme uiteen midden in het timed-event – wist ik dan eindelijk een groep te vinden voor Halls of Lightning. Na afloop heb ik meteen een nieuw patroon en een nieuwe ring aangeschaft, wat weer een achievement ontsloot. (Zie onderstaande lijst.)

Een beetje geluk gehad: tijdens een gilde-uitje naar Naxxramas wist ik een nieuw tier 7 item te bemachtigen. Ook heb ik eindelijk Atto's tailoring op het maximum van 450 gekregen, wat nog een stuk moeilijker was dan ik van tevoren had gedacht. Pluspunt is dat de Glacial Bags het op het veilinghuis goed doen, dus er valt nog wel wat (digitale) winst te behalen. Vermoedelijk is dit mijn voorlopig laatste WoW-berichtje.

Gear/Items:
* Heroes' Frostfire Shoulderpads
* Signet of Hopeful Light
* Pattern: Brilliant Spellthread

Achievements:
* The Construct Quarter
* Northern Exposure
* The Argent Crusade
* Superior

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!