dinsdag 16 december 2008

Jubileum en trouwjurk passen

Een bijzondere dag vandaag, om twee redenen. Ten eerste zijn Mrs Attorama en ik vandaag precies drie jaar bij elkaar. Woehoe, champagne! Leve ons, nog vele jaren! Toevallig zit mijn huidige werkplek op slechts een steenworp afstand van waar wij ons eerste afspraakje hadden. Tijdens het dagelijkse rondje met de collega's is het dus altijd even zwijmelend terugdenken.

Ook zetten wij vandaag een bijzondere stap in de voorbereidingen naar de bruiloft: de trouwjurk is geleverd en vandaag gaat Mrs Attorama, vergezeld van een hele stoet vrienden en familie, voor de tweede keer passen. Een activiteit die mijn nieuwsgierigheid ontzettend prikkelt, maar ik zal nog een paar maanden geduld moeten hebben…

1 opmerking:

  1. Hee lieffie,

    Ik vond hem nog steeds heel erg mooi. Ik hoop dat jij hem ook mooi zal vinden.

    xxx mrs Attorama

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie op dit bericht achter!