zondag 30 november 2008

Touring the Fjord

Atto heeft level 73 behaald, ondanks dat ik afgelopen week erg weinig gespeeld heb. Ik zit dus op ongeveer een level per week, zelfs met beperkt beschikbare tijd. Atto is eigenlijk Howling Fjord niet uit geweest, op een enkel bezoek aan Azjol-Nerub na. Ik probeer iedere dungeon een paar keer te doen tijdens het levelling-proces, als voorbereiding op de heroics op level 80.

Level 73 heb ik vrijwel alleen maar door het doen van quests behaald. Ik moet er nog ongeveer een dozijn voor het zone-achievement, een noodzakelijke voorwaarde voor als ik ooit nog de Loremaster-titel wil bereiken. Dat is een titel waar ik erg trots op zou zijn. Intussen heb ik al een paar quests gekregen die mij naar Dragonblight sturen, dus dat zal dan wel Atto's volgende zone worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!