zondag 23 november 2008

Leuke feestdag

Ondanks alle tragiek van de afgelopen week hebben mijn zusje en haar vriend – herstel: mijn zwager – er vrijdag alsnog een leuke feestdag van weten te maken. Ik vond het een ongelooflijke prestatie dat ze er allebei gewoon stonden vrijdag. Chapeau! Nu is het kersverse paar aan het genieten van een heerlijke huwelijksreis. Hierbij nogmaals van harte gefeliciteerd!

Voor mij was het een grote eer dat ik de officiële fotograaf mocht zijn. Onwijs leuk om te doen. Een kleine voorselectie lijkt me overigens geen overbodige luxe: ik heb in totaal meer dan 700 foto's gemaakt. Op een groot deel daarvan staat mijn zusje met haar ogen dicht, dus ik ben benieuwd hoeveel ik er uiteindelijk overhoud. Ik ben van plan een flink deel van de foto's online te zetten, maar het bruidspaar zelf krijgt natuurlijk de eerste inzage.

Het handige van afgelopen vrijdag was dat we nog mooi een paar dingen konden afkijken voor onze eigen bruiloft. Het slechte weer van afgelopen vrijdag deed me beseffen dat Mrs Attorama en ik ook nog een goede binnenlocatie achter de hand moeten hebben. Persoonlijk vond ik het ontbreken van een openingsdans wat vreemd – waardoor het feest wat moeizaam op gang kwam – maar uiteindelijk was toch een groot deel van de gasten aan het dansen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!