dinsdag 21 oktober 2008

You have been disconnected from the server



Mijn initiƫle vreugde rond de nieuwe patch is wat afgenomen. Pogingen tot speelsessies op zondag- en maandavond waren een ramp. WoW liep voortdurend vast en zelfs het verwijderen van de 'legendarische' WTF-folder deed er geen goed aan. Met Atto en Tiro afwisselend getracht in te loggen, maar het was een hopeloos geval. Battlegrounds en dungeons waren simpelweg ontoegankelijk. Iedereen op de server die dat probeerde, raakte hopeloos verstrikt in inlogschermen, foutmeldingen en disconnects. Misschien moet ik wachten tot een reparatie-patch (3.0.3?) voor ik weer ga proberen in te loggen.

Maar goed, ik ben in ieder geval niet de enige: het lijkt een wereldwijd probleem te zijn. Met Tiro wou ik nog Big Red Kitty's raiding-spec uitproberen, maar daar is het niet meer van gekomen. Gelukkig wel nog lang genoeg online kunnen zijn om The Kurken te temmen. Daarmee heb ik nu alle nieuwe stable-slots gevuld: devilsaur, core-hound, chimaera, leeuw en ijsbeer. Ik zou ook nog graag eens een gorilla of, in 'Wrath', een neushoorn uitproberen, maar dan zal er iemand moeten wijken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!