woensdag 1 oktober 2008

Cyclisch karakter

Na twee weken vakantie vandaag weer teruggekeerd op de werkvloer. Al snel bleek het cyclische karakter van de afdeling. In de laatste week voor mijn vertrek ben ik druk bezig geweest met de rapportage over het tweede kwartaal en vanmorgen kon ik meteen verder met het derde. Het grote verschil is dat ik dit nu geheel op eigen kracht moet doen. Sterker nog: van mij wordt verwacht dat ik de nieuwe collega’s inwerk op dit punt.

Tijdens mijn vakantie is eveneens de begroting voor 2009 verschenen, een 300 pagina’s tellend document. Het is erg leuk om te zien dat een aantal van mijn teksten letterlijk zijn overgenomen. Dit is uiteraard nog niet de definitieve versie, aangezien die nog moet worden vastgesteld door de gemeenteraad. Dat moet half november gebeuren, zo’n zes weken van nu, en dat zal tevens het einde van mijn eerste project zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!