donderdag 24 juli 2008

Première

Vanavond is het dan eindelijk zo ver: de première van 'The Dark Knight'. De recensies stromen binnen deze week, vrijwel allemaal lovend, en vanavond kan ik gaan bekijken of dat terecht is. Ik heb zoveel mogelijk nieuwtjes over de plot vermeden; ik laat me graag nog een beetje verrassen.

Dit weblog heeft een bijzondere band met 'The Dark Knight'. Het komt uiteraard wel vaker voor dat ik naar een film uitkijk, maar dit is een bijzonder geval. Mijn eerste filmnieuwtje, het eerste bericht in de reeks die later zou uitgroeien tot het Attorama nieuwsbulletin, ging over ‘The Dark Knight’ en ik heb zelden zo vaak over een film bericht als over deze. De film stond op dat moment op het punt in productie te gaan en de hele (viral) marketingcampagne was net begonnen. Nu, zo’n 15 maanden later, gaat 'The Dark Knight' dan eindelijk in première.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!