donderdag 24 mei 2007

Tidbits

Wat kleine nieuwtjes en gedachtegangen:

* De eerste recensies van 'Pirates of the Caribbean: At World's End' druppelen binnen. Die lijken (helaas) sterk op wat ik deze week over deel 2 heb geschreven: visueel verbluffend, maar meer van hetzelfde.

* De promotiecampagne voor 'The Dark Knight' is stilletjes begonnen. Zie bijvoorbeeld I Believe in Harvey Dent. Ook is de eerste foto van Heath Ledger als The Joker vrijgegeven en die is veelbelovend angstaanjagend. Was het maar vast zomer 2008...

* Wat informatie opgezocht over Charles Manson, naar aanleiding van mijn vorderingen in 'Het schervengericht'. En omdat hij vandaag weer eens in het nieuws was. De in het boek beschreven gebeurtenissen zijn al gruwelijk, maar alles blijkt in het echt nog veel erger geweest te zijn. Wat een zieke geest.

* WoW Patch 2.1 is gisteren vrijgegeven. Ik heb nog niet echt de tijd gehad om alles te testen, al hebben de wijzigingen wel een positieve eerste indruk achtergelaten. Helaas moet ik nu natuurlijk wel weer al mijn add-ons gaan vervangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!