vrijdag 4 juli 2008

Poezelig

* In de categorie 'Poezelig nieuws': onze twee logeetjes van maart komen binnenkort weer even terug. Dat worden dus weer de nodige kattenfoto’s en -anekdotes de komende tijd. Mrs Attorama is er helemaal enthousiast over en ging zo’n beetje dansend door het huis gisteravond toen ze het nieuws hoorde.

* Belangrijk historisch filmnieuws! De volledige versie van het klassieke meesterwerk 'Metropolis' is eindelijk terecht. De originele versie uit 1927 (!) werd lange tijd als verloren beschouwd, maar deze week is het ontbrekende beeldmateriaal pardoes boven water gekomen. Fritz Langs magnum opus, 210 minuten in totaal, is een van de meest invloedrijke uit de filmgeschiedenis en is nu eindelijk voor iedereen beschikbaar.

* Het gerucht dat deze week de Wrath-bèta van start gaat, blijkt gedeeltelijk waar te zijn. Sinds gisteren kun je op de officiële site terecht om je aan te melden voor de bètatest, woehoe! Wanneer de bèta echt van start gaat, is nog niet bekend. In ieder geval heb ik me even aangemeld, je weet maar nooit. De selectie is volledig willekeurig en je moet gewoon een beetje geluk hebben.

* Grimstrike vordert (erg) langzaam en heeft level 26 behaald. Dat is vooral mijn eigen schuld: ik heb niet echt gericht gespeeld deze week en vooral korte speelsessies gehouden met verschillende personages. Voor Kaniku een paar tailoring-recepten opgepikt. Met Tiro nog een bezoek gebracht aan Black Morass, maar helaas geen leuke items weten te scoren. N.B. De tank van mijn groepje gedroeg zich zo schandalig dat hij een plaatsje op mijn ignore-list heeft verdiend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!