woensdag 14 mei 2008

Opgebrand

De laatste paar maanden ben ik 'gezegend' geweest met een heleboel extra vrije tijd, die deels ten goede is gekomen aan extra WoW-speeltijd. Dat heeft een heleboel opgeleverd. Tiro heeft level 70 bereikt, Kaniku en Agnos level 40. De meeste en beste vorderingen zijn met Atto. Zijn gear is sterk verbeterd, zijn reputatie is bij het overgrote deel van de Outland-facties tot exalted gestegen en ik heb ongelooflijk veel (heroic) dungeons van binnen gezien. Dat blijkt echter allemaal iets te veel van het goede geweest te zijn.

Ik ben opgebrand geraakt met end-game WoW. Niet ontevreden, integendeel, maar ik heb het nu wel allemaal zo’n beetje gezien. Ik kan geen level 70 dungeon meer zien. Nog meer heroics doen voor badges? Nee dank u, ik sla wel even over. Dankzij mijn lidmaatschap van Champions of the Sword (CotS) ben ik verschillende keren in Karazhan en Zul'Aman geweest en daar ben ik dan ook erg trots op. Wekelijkse uitstapjes naar deze 10-man raids zijn dan ook het enige wat mij nog aanspreekt om te doen met Atto.

De laatste week of anderhalf veel gedaan met mijn jongste alts, shaman Shacklebolt en paladin Grimstrike. Het levelen van je personages, het ontdekken van nieuwe gebieden, het ontsluiten van nieuwe spells, het groeien van je professions – allemaal dingen die ik veel te lang gemist heb met Atto en Tiro. Met de mindere speeltijd die eraan zit te komen lijkt de keuze mij eenvoudig.

Ik zal het WoW-nieuws (dagelijks) in de gaten blijven houden en ik verheug mij op WotLK, maar met Atto en Tiro zal ik niet of nauwelijks meer spelen. Ik ben van plan om lid te blijven van CotS voor de wekelijkse raids, al zal het mij niets verbazen als ik er binnenkort uit word gegooid omdat ik te weinig actief ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!