zaterdag 19 april 2008

Ongekend zeldzaam

















* Een ongekend zeldzame drop – slechts 2% volgens Wowhead – in heroic Magister’s Terrace gewonnen: de Swift White Hawkstrider. Ik ben dan ook ongelooflijk blij dat het geluk aan Atto’s zijde was. Deze mount is ontiegelijk zeldzaam! Maar… ben ik er ook blij mee? Hawkstriders vind ik eigenlijk ontzettend lelijk. Wie heeft in godsnaam die dingen ontworpen? Een foto om mijn mening kracht bij te zetten. Het deed mij persoonlijk sterk denken aan een vakantie van vorig jaar. Zoek de verschillen…
* Mijn hernieuwde lidmaatschap van een gilde betaalt zichzelf nu al terug. Deze week maar liefst drie keer meegevraagd voor een raid; twee keer naar Zul’Aman en een keer naar Karazhan. Ik had nooit gedacht dat ik die raid-dungeons ooit nog eens van de binnenkant zou zien.
* Met de raid-drops tot dusver geen geluk, maar eigenlijk heb ik toch geen gear-wensen meer. Zeker niet nu ik de Icon of the Silver Crescent op de kop heb weten te tikken. In heroic MgT zijn nog wel een paar leuke dingen te vinden, maar verder ben ik uiterst tevreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!