maandag 21 april 2008

Harbinger of Doom

* Na maanden heb ik eindelijk de quest 'Harbinger of Doom' afgerond. Die stond al zo'n beetje sinds oktober in mijn quest-log. Arcatraz wordt eigenlijk alleen maar gedaan voor het Karazhan-fragment en het is vrijwel onmogelijk een groepje te vinden dat de hele dungeon wil doen.
* Gear-updates: Belt of Depravity, Fel-Tinged Mantle en Timbal's Focusing Crystal. Bovendien heb ik de afgelopen paar dagen schandalig veel goud uitgegeven aan gems en enchants. Met alle dailies was die voorraad echter heel gauw weer aangevuld. Iets te gauw eigenlijk. De in-game inflatie zal wel flink toenemen de komende tijd.
* Met nog één of twee dagen moet de exalted-status bij de Shattered Sun Offensive te halen zijn. Daarmee zit Atto op mijn gewenste reputatie- en gear-eindniveau. Natuurlijk, er blijven altijd dingen te doen. Ik kan reputatie gaan grinden bij andere facties, ik kan raids gaan doen om mijn uitrusting nog verder te verbeteren – maar ik vind het wel best zo. Ik besteed de extra vrije tijd die ik nu nog heb liever aan het verder ontwikkelen van mijn shaman en paladin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!