dinsdag 4 maart 2008

Kibler's Bits

* Vandaag en gisteren vooral bezig geweest WoW opnieuw te configureren. Weer de WTF-folder verwijderen, alles opnieuw instellen en de nodige addons downloaden.
* Tiro: de dagelijkse cooking-quests hebben een paar leuke recepten opgeleverd: Stormchops, Spicy Hot Talbuk en Kibler's Bits. Met name met Kibler's Bits ben ik erg blij. Ik zit op ongeveer de helft van alle beschikbare recepten, nog een paar keer proberen dus.
* Tiro: eindelijk de Beast Lord Mantle te pakken weten te krijgen tijdens een Steamvault-run. Het toeval wilde dat de Beast Lord Leggings ook nog eens dropten tijdens die run. Ik had dus net zo goed al die runs kunnen overslaan. Misschien de rest van de set ook verzamelen?
* Atto: ongeveer halverwege exalted met Netherwing. Deze dailies beginnen mij de keel uit te hangen, maar ik zal nog even moeten volhouden om een netherdrake te verzamelen. Nog ongeveer zes dagen, zo schat ik in.
* Op basis van de berichten op WoW Insider heb ik goede hoop dat de nieuwe (dagelijkse) quests in 2.4 een stuk leuker en gevarieerder zijn. De nieuwe faction, Shattered Sun Offensive, belooft veel goeds te brengen voor zowel casuals als raiders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!