woensdag 28 november 2007

WTF

Mijn technische problemen met WoW lijken te zijn verholpen. Het paardenmiddel van de WTF-folder verwijderen – iets dat de technische dienst van Blizzard altijd roept als er ergens iets fout gaat – bleek de oplossing te zijn voor het voortdurend vastlopen van het spel. Een betrekkelijk eenvoudige manier; die moet ik onthouden. Ik ben allang blij dat het niet aan mijn add-ons ligt.

Met Tiro heb ik zodoende gisteravond een succesvolle Alterac Valley kunnen doen – dat is nog verdomd moeilijk geworden met al die veranderingen – zodat hij nu de eigenaar is van de Ice Barbed Spear, een ongekend goed wapen voor level 51. Met Kaniku heb ik de Felhunter-quest afgerond, zodat deze warlock er weer een demon bij heeft om op te roepen. Ook ben ik met Kaniku overgeschakeld van een Demonology- naar een Affliction-build, wat naar verluidt beter is voor levelen. Ik heb de nieuwe build nog niet kunnen testen, maar dat komt binnenkort wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!