donderdag 7 februari 2008

Ashyen’s Gift

* Na een paar kleine tegenslagen weer wat leuke items voor Atto weten te scoren. Ik heb de Vindicator’s Dreadweave Stalkers gekocht met honor-points. Ik hoef nu geen PvP meer te doen om items te krijgen, alleen nog maar voor de lol. Ook heeft Atto de exalted-status bij Cenarion Expedition bereikt. Meteen maar even Ashyen’s Gift aangeschaft – en natuurlijk de bijbehorende tabard.
* Nu alleen nog een paar badges verzamelen en dan heb ik mijn laatste gear-item binnen. Ongeveer vijf succesvolle heroics moeten genoeg zijn. En natuurlijk blijven sparen voor de epic flyer. Met voldoende dailies moet dat binnen handbereik zijn. Dat zijn in ieder geval twee dingen die ik zeker nog wil doen.
* Wat ik misschien nog wil bereiken met Atto: exalted bij Ogri’la, een PvP tabard en exalted bij Netherwing voor de netherdrake. Ik schrijf nadrukkelijk *misschien* omdat ik nog moet zien of ik mezelf kan aanzetten tot nog meer dailies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!