maandag 21 januari 2008

Attorama nieuwsbulletin

* 'Bond 22' gaat een aantal scènes opnemen in het Oostenrijkse Bregenz. Naar verluidt gaat het om een operascène en worden er meer dan 1.500 figuranten gezocht.
* Michelle Monaghan is gevraagd voor een rol in de X-Men spinoff 'Wolverine'. Het gerucht gaat dat Monaghan de rol van Silver Fox op zich zal gaan nemen.
* Vorige week was de verjaardag van The Burning Crusade (TBC). De opvatting van Tobold over een jaar TBC lijkt opvallend veel op die van mij. Alleen over raiding kan ik niet zoveel zeggen; daar heb ik nauwelijks ervaring mee. Ten opzichte van de originele WoW is TBC voor levelen en end-game mijns inziens een grote verbetering geweest, vanwege de door Tobold genoemde redenen.
* Veel geluk gisteren: gevraagd voor twee heroics, Slave Pens en Botanica. In beide gevallen alleen de eindbaas nog over. Voor ongeveer twintig minuten werk in totaal heb ik zodoende 6 Badges of Justice gekregen, 24 goud (daily heroic) en de Mana-Etched Spaulders. Met name met de spaulders ben ik erg tevreden. Atto’s spell-hit is zo’n beetje verdrievoudigd, naar 6,3%, een mooi eindstation, zonder dat spell-damage of spell-crit hieronder geleden hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!