dinsdag 4 december 2007

Eerste heroic

Vorige week heb ik mijn doelen voor Atto bijgesteld. Ik zal voornamelijk naar Caverns of Time (CoT) en/of Sethekk Halls moeten gaan om die doelen te verwezenlijken. Gisteravond heb ik voortdurend het LFG-kanaal in de gaten gehouden, maar ik heb CoT of Sethekk nooit voorbij zien komen. Zaterdagmiddag was dat overigens ook al zo. Toen heb ik mij uiteindelijk maar gericht op Tiro en Kaniku, die daardoor respectievelijk level 52 en 31 hebben bereikt. Echt ongelooflijk hoe snel dat levelen nu gaat.

Gisteravond heb ik met Atto voor het eerst een heroic dungeon gedaan, The Mechanar om precies te zijn. Moeilijker dan een gewoonlijke Mechanar-run, maar gelukkig hadden we een goede groep. Helaas had de healer verbindingsproblemen, waardoor we de run voortijdig moesten afbreken. Ook nog een run gedaan van Shattered Halls, tot en met de eerste baas. Daarna moesten twee groepsleden ervandoor en heb ik het ook maar voor gezien gehouden. Verder nog een paar dagelijkse quests gedaan in Skettis en de dagelijkse quest voor Eye of the Storm (EotS), de eerste keer dat ik die battleground heb gedaan. EotS lijkt nog het meest op een combinatie van Arathi Basin (AB) en Warsong Gulch (WSG).

Een van mijn gear-doelen voor Atto zijn (nog steeds) de Incanter’s Trousers. Helaas slaag ik er zoals gezegd niet in om een groepje voor Sethekk te vinden. Sinds vorige week is Arena gear van seizoen 1 te koop en de Gladiator’s Silk Trousers lijken een leuk alternatief. Enige nadeel: ik heb er 30 WSG marks voor nodig, mijn minst favoriete battleground. Misschien dat ik een heroic run van Sethekk kan doen, dan maak ik namelijk ook nog kans op Terokk’s Shadowstaff. Sethekk Halls is een van de kortste heroics. In heroic Underbog, naar verluidt de makkelijkste heroic, zou ik eventueel nog The Black Stalk kunnen oppikken. Maar goed, eerst mijn non-heroic doelen maar proberen te halen…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!