zondag 23 december 2007

Baanbrekend nieuws (2)

Zoals beloofd, een update. Mijn baanbrekende nieuws is: mijn werkgever en ik zijn uit elkaar. Het werkte niet; er was geen ‘klik’. Van beide kanten werd duidelijk dat het geen goede combinatie was. Het werk was niet wat ik ervan verwachtte en mijn werkgever verwachtte andere dingen van mij. Gelukkig hebben we de zaak amicaal kunnen oplossen; het heeft geen zin om hier een lange, slepende procedure van te maken.

Ik koester dan ook geen negatieve gevoelens; het was gewoon niets voor mij. Dit betekent evenwel dat ik – gelukkig op niet al te korte termijn – op zoek moet naar ander werk. Ik houd mij dan ook vanzelfsprekend aanbevolen voor leuke vacatures als econoom, beleidsmedewerker en/of redacteur. Reacties zijn van harte welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!