maandag 26 november 2007

Bevroren

Na alle pc-problemen van de afgelopen tijd had ik dit weekeinde weer eens de gelegenheid voor een behoorlijke WoW-sessie. Met Atto ingelogd om een groepje voor Sethekk Halls of voor Old Hillsbrad te vinden. Beide niet gelukt; uiteindelijk maar met Tiro ingelogd. De dagelijkse BG-, dungeon- en heroic quests zorgen voor veel extra activiteit, maar je valt helaas buiten de boot als je probeert een andere dungeon te doen. Gewoon maar even wachten tot ‘mijn’ dungeon een dagelijkse quest wordt dan.

Het sneller levelen dankzij de nieuwe patch is ongekend. Ik ben zondagmiddag begonnen met Tiro op level 49 en tegen etenstijd zat hij al op 51. (Daarbij bevroor mijn pc ook nog regelmatig, dus zonder die haperingen had Tiro misschien nog wel 52 kunnen halen.) In dit tempo kan ik tegen het einde van de week al naar Outland met Tiro. Maar eerst natuurlijk even de Ice Barbed Spear in Alterac Valley oppikken. Aangezien het dit weekeinde, en vandaag dus ook nog, AV Weekend is, moet dat wel lukken.

Beetje jammer dat mijn pc voortdurend ‘bevroor’ terwijl ik met Tiro aan het spelen was. Vreemd genoeg gebeurde dat niet met mijn andere personages. Misschien een specifieke hunter-bug? Frustrerend was het wel; mijn pc zat muurvast en deed helemaal niets meer. Een uitgebreide controle van mijn pc leverde helaas niets op. Op de officiële WoW-forums blijkt dat ik niet de enige ben bij wie dit gebeurt; hopelijk komt er snel een reparatie-patch om dit probleem te verhelpen.

* Update: dinsdagmorgen. Gisteravond alle mogelijk drivers opnieuwe geïnstalleerd en allerlei reparatieprogramma's gedraaid. Goed nieuws: mijn graphics zijn weer in ere hersteld, na al dat gepiel van vorige week. Slecht nieuws: WoW loopt nog steeds vast, maar alleen als ik met Tiro speel. Bij mijn andere personages gebeurt dit niet. Ik zeg: huh?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!