maandag 8 oktober 2007

Tweehonderd

Dit weekeinde heb ik de 'magische' grens van tweehonderd berichten op mijn weblog overschreden. Tweehonderd! Ik had nooit gedacht dat ik zo ver zou komen. Ik ben voornamelijk begonnen met Attorama naar aanleiding van de weblogs van Tobold en Kinless. Mijn eerste berichten gingen dan ook eigenlijk alleen maar over mijn WoW-vorderingen. WoW maakt nog steeds een groot deel uit van mijn berichtgeving, maar Attorama's horizon is inmiddels flink verbreed. Eerst met de filmnieuwtjes en recensies, later ook met berichten van meer algemene aard.

Uit de enquête blijkt (voorlopig) dat het juist de combinatie van al deze berichten is die de meeste lezers trekt. 'Wat mij allemaal bezighoudt' is de populairste optie van de enquête, hoewel ik betwijfel of het wel statistisch significant is. Hartelijk dank in ieder geval voor deze feedback van mijn trouwe bezoekers, daar kan ik wat mee. In ieder geval geeft mij dit voldoende richting en inspiratie om nog even door te gaan met webloggen. Op naar de volgende mijlpaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!