dinsdag 9 oktober 2007

Laatste keer Steamvault

Gisteravond voor waarschijnlijk de allerlaatste keer een bezoek gebracht aan de Steamvault. Ik moest daar zijn voor het tweede fragment van de Karazhan-key. (Nu alleen nog even het derde fragment halen in Arcatraz.) Het toeval wilde dat ik ook de Incanter’s Gloves scoorde, de enige andere reden waarvoor ik ooit nog naar de Steamvault zou kunnen gaan. Mijn reputatie bij de Cenarion Expedition zit ruim op revered en voor exalted hoef ik niet te gaan; die beloningen zijn niet de moeite waard. Het was een van de meest efficiĆ«nte groepjes waarmee ik ooit een instance-run heb gedaan. Binnen een uur hadden we een full-clear gedaan.

Ik heb niet te klagen over de vorderingen van Atto. Na wat onderzoek blijkt dat ik voor de meeste van Atto’s items alleen nog in raids en heroic dungeons een verbetering kan vinden. Helemaal niet verkeerd. Vooral voor Atto's leg-item zijn wel nog een paar leuke upgrades beschikbaar. Zo zijn er de Devil-Stitched Leggings of de Stormreaver Shadow-Kilt, uit respectievelijk Botanica en Old Hillsbrad. Khadgar’s Kilt of Abjuration uit Black Morass is ook nog een optie, maar daarvoor moet ik eerst Old Hillsbrad hebben afgerond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!