vrijdag 12 oktober 2007

Slechte run en nieuwe patch

Gisteravond een run van Shadow Labyrinth gedaan. Het begin was veelbelovend. In een mum van tijd hadden we de eerste baas eronder. Daarna stortte het echter onverbiddelijk in. Verkeerde pulls, onnodige aggro, alles wat zo’n beetje fout kon gaan, ging fout. Uiteindelijk hebben we er meer dan twee uur over gedaan, ongeveer het dubbele van waar ik op gerekend had. Tot overmaat van ramp kon ik ook nog eens geen aanspraak maken op mijn gewilde loot, de door de tweede baas gedropte Brooch of Heightened Potential, aangezien de druïde in ons groepje te laat was met zijn resurrection spell. Nu zal ik dus alsnog een keertje terug moeten naar Shadow Labyrinth.

Op het Public Test Realm is patch 2.3 in de lucht gegaan. De komende weken kan iedereen de nieuwe patch uitvoerig testen, alvorens deze wereldwijd verstrekt wordt. De patchnotes zien er veelbelovend uit. Niet alleen voor mages, ook de andere klassen krijgen er leuke extraatjes bij. Even een kleine opsomming. Een nieuwe dungeon, Zul’Aman, hoewel ik die waarschijnlijk niet zal zien. Extra korting bij betere reputaties, woehoe! Sethekk Halls blijft reputatie geven tot exalted, handig! Ik vraag ook me af in welke mate Alterac Valley zal veranderen met de nieuwe patch. Het sneller levelen zal mij een leuke stimulans geven om wat andere klassen uit te proberen. Ten slotte ben ik benieuwd hoe de gildebank in de praktijk zal functioneren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!