maandag 24 september 2007

Weekeinde en nieuwe doelen

(Pas op, lang bericht! Lezen op eigen risico.)

Ik heb mijzelf een paar nieuwe doelen gesteld met Atto. De epic flying mount heb ik maar even laten varen. Ik heb drie gear-verbeteringen voor Atto op het oog: Xi’ri’s Gift (trinket), Incanter’s Trousers (legs) en Sash of Serpentra (waist). Aardige verbeteringen van mijn gear, waarvoor ik niet al te veel moeite hoef te doen, hoop ik. Bezoekjes aan respectievelijk Tempest Keep, Sethekk Halls en Steamvault zijn daarvoor vereist.

Daarnaast wil ik graag mijn Karazhan-attunement realiseren, zodat ik eventueel met een van de groepen van Muffin Vendor mee kan. De Karazhan-quests zijn minder moeilijk dan ik gedacht had. Ik ging ervan uit dat ik een paar instances in heroic-mode moest doen, maar dat blijkt niet het geval te zijn. Ik moet alleen Escape from Durnholde nog afronden, maar verder voldoe ik aan alle voorwaarden. De aanwezigheid van een grote hoeveelheid Alliance-spelers maakte het starten van de Karazhan-serie gisteren echter tot een levensgevaarlijke missie.

Dit weekeinde met Atto twee goede instance runs gedaan, naar Arcatraz en Sethekk Halls om precies te zijn. Tiro staat vooral uit te rusten. Dankzij de Arcatraz-run is mijn reputatie bij de Sha’tar inmiddels gestegen tot honored. Nog vier keer een volledige run en dan is mijn reputatie gestegen tot revered. Dan krijg ik niet alleen de heroic key voor de verschillende Tempest Keep dungeons, maar kan ik ook Xi’ri’s Gift aanschaffen.

Voor de eerste keer naar Sethekk Halls geweest dit weekeinde. Van de eindbaas hoopte ik de Incanter’s Trousers te krijgen, maar ik had helaas geen geluk. Nog maar een paar keer proberen dan. Sethekk Halls is een leuke, goed toegankelijke instance, dus dat is geen probleem. Wel heb ik de sleutel voor Shadow Labyrinth ontvangen, altijd handig als ik daar voor Karazhan nog eens naartoe moet.

Daarnaast heb ik de pre-quest van Caverns of Time gedaan. Voor de Karazhan-attunement moet ik namelijk op succesvolle wijze de eerste instance hebben afgerond. De Caverns of Time is een leuk idee; het naspelen van episodes uit de Warcraft-geschiedenis is een leuke vondst. Ook de menselijke vermomming die je krijgt als je daar binnenstapt, is een leuk extraatje.

De instance runs hebben helaas geen gear voor mij opgeleverd, maar wel aardig wat goudstukken. Op het veilinghuis heb ik vervolgens de Bringer of Death gekocht, een verbetering van mijn vorige staf. Meer crit en meer damage, een uitstekende investering dus. Daarbij ziet de Bringer of Death er heerlijk ‘evil’ uit en past daarmee prima bij mijn undead mage.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!