vrijdag 21 september 2007

Verbazing en frustratie

* Viacom-baas Philippe Dauman heeft gezegd dat hij het niet erg zou vinden als Steven Spielberg zou vertrekken bij DreamWorks (en dus bij Viacom). Viacom zou er niet onder lijden, aldus Dauman. Hallo, Steven Spielberg?! WTF?! Zakelijk gezien lijkt mij dat geen al te goede beslissing.
* George Lucas is druk bezig met het schrijven van scripts voor de al eerder aangekondigde Star Wars tv-serie, die zich gaat afspelen tussen Episodes 3 en 4 en vooral op rebellen en Stormtroopers zal richten. Volgens Lucas zal de serie geen Darth Vader hebben, geen Emperor en geen Jedi. Hmm… is dit nog wel Star Wars?

* Het is zover: het eerste krasje op de nieuwe auto. Een behoorlijke kras op de rechterachtervelg. Gisteravond gebeurd, op weg naar het boodschappen doen. (Ik zat niet achter het stuur, maar dat verandert weinig aan de zaak.) Zucht. Balen. Maar goed, misschien neemt mijn bezorgdheid nu wat af.

* Gisteravond waren er drie groepen van Muffin Vendor die tegelijkertijd naar Karazhan gingen. Drie! Damn, het gaat goed met de muffins. Ik ben zo’n beetje de enige van het gilde die niet naar Karazhan gaat, zo lijkt het. Misschien moet ik eens aan mijn attunement gaan werken, hoewel ik niet echt een raider ben.

* Slechte groepservaring gisteravond. We hadden een groepje voor Steamvaults verzameld. Eerst moesten we 10 minuten wachten op de priest en vervolgens hadden we een wipe op het eerste groepje mobs. Ik heb het maar voor gezien gehouden. Misschien dat ik instance runs beter voor het weekeinde kan reserveren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!