maandag 17 september 2007

Nieuwe banen

Genoeg over de vakantie, er moest vandaag weer gewoon gewerkt worden. Nou ja, 'gewoon', KN en ik begonnen vandaag allebei met een nieuwe baan. Zoals wel vaker op een eerste dag werd er niet veel 'echt' werk verzet. Ik heb de dag voornamelijk besteed aan inlezen, terwijl KN vooral bij overleggen heeft gezeten. Mijn eerste indruk van mijn nieuwe baan was bijzonder positief, al moet ik er natuurlijk nog een beetje inkomen. KN had eenzelfde positieve indruk, al realiseert ze zich dat haar nog een heleboel werk staat te wachten.

Vanaf vandaag ben ik dus redacteur (opnieuw). Dat betekent dat ik vanaf vandaag dus (weer) rekening moet houden met kopij, redigeeerwerkzaamheden, zoeken naar nieuws en natuurlijk het werken met deadlines. Dat is gelukkig allemaal nog een beetje vertrouwd. De grootste uitdaging voor mij zal zijn om goed te schrijven voor de doelgroep van mijn nieuwe werkgever. Binnenkort meer daarover.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!