donderdag 20 september 2007

Een paar factions en een instance

Niet echt veel bijzonders gedaan met WoW sinds we terug zijn van vakantie. Een halfuurtje hier, een uurtje daar. Ik heb dan ook niet of nauwelijks gear- of reputatievorderingen te melden. Wel heb ik een paar kleine dingetjes voor verschillende factions gedaan.

Een paar quests gedaan in Shadowmoon Valley voor de Netherwing-faction. Nu moet ik alleen het slotstuk nog, Zuluhed. Ook kennisgemaakt met een nieuwe faction, de Ashtongue Deathsworn. Ik voorspel dat ik daar bijzonder weinig mee te maken zal krijgen, aangezien deze faction voornamelijk om de Black Temple draait. Ik heb ook nog een paar daily quests gedaan voor de Sha’tari Skyguard. Ik ben niet echt geïnteresseerd in het bemachtigen van een Nether Ray, maar de dagelijkse geldbeloning is mooi meegenomen.

Op zondag een succesvolle eerste instance run gedaan van Coilfang Reservoir: The Steamvaults. Een leuke anekdote: een van de groepsleden zat in een internetcafé en moest per se om 21.00 uur stoppen. Hij had geen geld meer om langer te kunnen blijven en er stond al iemand van het bedrijf over zijn schouder mee te kijken. Dat werd nog een leuke haastklus op die manier...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!