vrijdag 10 augustus 2007

Tidbits

Druk-druk-druk met allerlei familie- en sollicitatiebeslommeringen. Weer even een puntsgewijze samenvatting dan maar:

* Muziek: Ik heb alweer enige tijd 'Yours Truly, Angry Mob' van de Kaiser Chiefs in de cd-speler thuis zitten. Hopelijk kom ik van het weekeinde eindelijk eens toe aan het schrijven van een recensie. Het is trouwens best een tijd geleden dat ik nieuwe muziek heb gekocht...

* WoW: Tiro is inmiddels level 42. Het grinden van schildpadden en schorpioenen begin ik nu al zat te worden, terwijl ik pas de op de helft van alle benodigde materialen zit. Skinning en cooking zitten bijna op het maximale niveau, fishing en leatherworking blijven nog een beetje achter.

* Boeken: 'Duisternis over Sethanon' valt vooralsnog een beetje tegen. Ik ben ongeveer op de helft. Het lijkt voorlopig echter een herhaling van zetten uit 'Zilverdoorn'. De enige verrasing tot dusver is de onverwachte terugkeer van een (politiek) belangrijk personage uit 'Magiƫr'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!