vrijdag 24 augustus 2007

Rommelig avondje en nieuws

Een rommelig spelavondje gisteren. Met Atto voor de zoveelste keer een rondje Sunken Temple gedaan om leatherworking-items voor Tiro te verzamelen. Uiteindelijk ben ik geslaagd en heb ik alles naar Tiro opgestuurd, die daardoor de belangrijke skill-grens van 265 heeft overschreden. Dat komt er op neer dat ik alleen nog maar rugged leather hoef te verzamelen, aldus de leatherworking guide. Verder nog een paar leuke dragonscale-items gemaakt met Tiro. Dragonscale leatherworking vereist veel en bijzondere materialen, maar het levert dan ook erg leuke items op. Ten slotte wilde ik wat quests doen met Tiro, maar een vervelende Draenei warrior was mij voortdurend aan het hinderen. Ik had geen zin in die ergernissen en heb maar wat kleine tailoring-dingetjes met Kaniku uitgeprobeerd. Letterlijk een avondje naaien dus: veel shirts en tassen gemaakt en die naar mijn alts gestuurd.

WoW Insider had nog een paar nieuwtjes over WotLK, naar aanleiding van een interview met hoofdontwerper Jeff Kaplan tijdens de Leipzig Games Convention:
* 'Old Stratholme' wordt toegevoegd aan de Caverns of Time. Spelers krijgen hiermee de kans om een campagne uit Warcraft 3 na te spelen. Klinkt erg goed, ik heb erg genoten van Warcraft 3 en de 'Frozen Throne'-uitbreiding. WotLK grijpt steeds nadrukkelijker terug naar successen uit het Warcraft-verleden.
* Het ziet er nu naar uit dat de nieuwe heldenklasse Death Knight geen level 80 personage gaat vereisen. Level 55-60 zou al voldoende zijn. Klinkt als een goede manier om de 'rush to the top' te voorkomen. Anderzijds zal dit ongetwijfeld tot een enorme hoeveelheid Death Knights leiden op de release-dag van WotLK.
* Naast de Death Knight zijn mogelijke andere (toekomstige) heldenklasses Demon Hunter, Arch Mage en Blade Master. Deze staan voorlopig echter gepland voor de eerstvolgende uitbreiding nĂ¡ WotLK.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!