donderdag 23 augustus 2007

Aftellen begonnen

Het aftellen is begonnen. Over precies een week is mijn laatste dag hier in Voorburg. Mijn werkzaamheden zijn zo goed als afgerond; nog een paar tabelletjes produceren en een paar dingen documenteren. Ik begin mij al af te vragen hoe ik die laatste week moet gaan vullen. Misschien dat ik wat kleine klusjes voor collega's kan doen. Daarbij is mijn chef uiteraard uitgesloten van deelname.

Een vreemde ervaring om vanmorgen weer eens alleen in de trein te reizen. KN is gisteren ziek naar huis gegaan en voelde zich vanmorgen nog niet goed genoeg om weer aan het werk te gaan. Vreemd hoe snel je aan zo-iets kan wennen. Ik heb bijna een jaar lang 's morgens in mijn eentje naar Voorburg gereisd. Na die paar weken zomerdienstregeling ben ik volkomen gewend geraakt aan de aanwezigheid van KN naast mij in de metro en de trein.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!