zaterdag 4 augustus 2007

Na TBC komt WotLK

Kaziel had gelijk. Helemaal gelijk, niet zo'n klein beetje ook. Gisteren is op BlizzCon officieel de nieuwe uitbreiding aangekondigd: World of Warcraft: Wrath of the Lich King (WotLK). En de meeste geruchten bleken waar te zijn:

* Level cap verhoogd naar 80
* Nieuw continent: Northrend
* Nieuwe klasse: Death Knight
* Nieuwe profession: Inscription
* Nieuwe zones, battlegrounds en dungeons

De komende maanden zullen nog wel meer nieuwigheidjes worden aangekondigd. Zo te zien volgt Blizzard hetzelfde tijdpad als bij The Burning Crusade (TBC): aankondiging in augustus, release in januari. Persoonlijk ben ik erg nieuwsgierig naar WotLK. Northrend ligt in het verlengde van Naxxramas, de dungeon die ik erg graag wilde spelen, maar waar ik nooit aan toegekomen ben. En we krijgen er weer 10 levels bij, altijd leuk voor casual spelers zoals ik. Nadeel: iedere (gear-) progressie die ik vanaf nu met Atto maak, wordt weer volkomen tenietgedaan op de eerste speeldag van WotLK. Maar dat zal mij er ongetwijfeld niet van weerhouden om te blijven spelen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!