woensdag 29 augustus 2007

Alternatief experiment

Gisteravond had ik wel zin in een WoW-sessie, maar ik wist niet zo goed wat ik nu precies moest gaan doen. Ik had weinig tot geen zin om iets met Atto of Tiro te doen. Ik heb zodoende maar een paar alternatieve personages ('alts') aangemaakt: Shacklebolt, Grimstrike, Dagorath en Greyback. Ik wilde eens wat 'echte' namen aanmaken. De verwijzing naar Tolkien ('dagor dagorath') is bewust, de verwijzingen naar Harry Potter zijn dat niet. Ik heb Kaniku gebruikt om deze nieuwe alts te voorzien van matchende shirts en voldoende rugzakken.

Het gaat om respectievelijk een Tauren shaman, Blood Elf paladin, Orc warrior en Undead priest. Ze zijn allemaal level 6 op dit moment. Dat betekende gisteravond dus vier keer een rondje maken door alle startgebieden. Ik wil deze nieuwe alts uittesten tot level 10 ongeveer en dan kijken of ik er eentje (of meer) wil houden. De priest valt tot dusver een beetje tegen, de damage-output is echt minimaal. Dat schijnt pas te verbeteren als er meer shadow-spells beschikbaar komen.

Voor de (nabije) toekomst wil ik mij op Tiro richten als mijn hoofdpersonage. Sparen voor een epic flying mount voor Atto is sinds een paar dagen een stuk minder dringend en nuttig geworden. Gisteren op Wowhead een leuke lijst gevonden van allerlei leatherworking-patronen die Tiro her en der kan oppikken, al dan niet na het verkrijgen van voldoende reputatie. Dat lijkt mij erg leuk om de komende tijd te gaan doen. Ter afwisseling kan ik af en toe nog wat doen met Atto of met één van de nieuwe alts van gisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!