maandag 16 juli 2007

WoW-vorderingen

Ding 35 voor Tiro. Desolace heb ik even gelaten voor wat het is, Hammerfall in Arathi Highlands is nu mijn thuisbasis. Wel ben ik door al mijn rested XP heen. Dat is waarschijnlijk ook mede waarom ik zo snel levelde; ik kan niet alles op het gemak van de hunter-klasse schuiven ;). Dat geeft mij een extra reden om wat meer met Atto te spelen; dan kan Tiro weer wat rested XP opbouwen. Met Atto kan ik dan bovendien weer een beetje extra geld binnenhalen met het doen van quests.

Op fishing na zitten al Tiro's professions op het huidige maximum van 225. Vanavond misschien nog een beetje vissen en dat is het dan voorlopig. Pas op level 40 wil ik mijn maximum-skills verhogen tot 300. Met de mount die ik dan krijg, is al het reizen dat nodig is voor die nieuwe skills namelijk veel gemakkelijker. Voor fishing, cooking en leatherworking moet ik dwars over allebei de continenten van Azeroth reizen en wat sneller vervoer zou dan wenselijk zijn.

Halverwege mijn sessie kreeg ik een uitnodiging om naar Scarlet Monastery te gaan, een van mijn favoriete dungeons. Tiro was al sinds begin level 20 niet meer in een dungeon geweest. Met behulp van de tips op het weblog van Big Red Kitty wist ik nu veel beter dan voorheen wat de rol van een hunter in een dungeon is. Het resultaat mocht er zijn: samen met mijn pet was ik in mijn eentje verantwoordelijk voor 44% van alle damage. Toch wel handig, die DamageMeters addon. ;)

Ik was van plan een PvP-mount voor Atto te bemachtigen, een Black War Raptor. Daarvoor heb ik nog 30 overwinnings-tokens uit Warsong Gulch (WSG) nodig. Zaterdag heb ik een poging gedaan daar een beginnetje mee te maken. Het was immers WSG-weekend, dus dat leverde ook nog eens wat extra honor op. Na vijf minuten had ik het echter al gezien. WSG is met afstand mijn minst geliefde battleground. Ik vind WSG bijzonder saai en onaantrekkelijk. Misschien moet ik proberen een PvP-mount uit Alterac Valley (AV) te krijgen. Daarvoor heb ik nog slechts 10 AV-tokens nodig en AV is een veel leukere battleground.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!