donderdag 7 juni 2007

Nog genoeg te doen

Gisteravond zat KN met een paar vriendinnen bij de Ladies Night van Pathé. Op die manier kwam ik dus mooi onder 'Premonition' uit. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om flink wat quests te doen in Shadowmoon Valley. Dat bleek behoorlijk succesvol: ik ben nog minder dan eenderde level verwijderd van 70. Mijn streven om vóór de vakantie op level 70 te zitten blijft nog steeds haalbaar.

Veel quests die al geruime tijd in mijn logboek zaten, heb ik eindelijk kunnen afronden. In een bepaald opzicht ben ik daarin te goed geslaagd: de overgebleven quests in Shadowmoon Valley zijn rete-moeilijk. Voor de meeste heb ik een groepje nodig, of een flying mount. Ik ben dus maar even langs Netherstorm gegaan om daar een aantal quests op te pikken. Frustrerend op dit moment, maar ik weet in ieder geval dat ik op level 70 nog genoeg te doen zal hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!