zaterdag 30 juni 2007

Groen monster

Meteen de draad maar weer opgepakt: naar de film geweest! 'Shrek the Third' om precies te zijn. De zoveelste van de "threequels" van deze zomer, na Spider-Man, Pirates en Ocean's. 'Shrek the Third' is bijzonder grappig, met name het eerste halfuur. Dat is vooral te danken aan een weergaloze Eddy Murphy als Donkey.

Veel recensenten noemden de film een verbetering ten opzichte van deel 2. Dan behoor ik blijkbaar tot de minderheid. Ik heb mij prima vermaakt vanavond, maar voor mij is de houdbaarheid van Shrek nu wel zo'n beetje verstreken. Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als bij 'Spider-Man 3'. Het ziet er leuk uit, is vermakelijk, maar het kunstje hebben we nu wel gezien.

Nieuwe trailers:
- Ratatouille. De nieuwe Pixar-film. Pixar staat bij mij in hoog aanzien, hoewel het concept van deze film mij wat minder aanspreekt dan hun vorige creaties.
- Evan Almighty. Steve Carrell moet Jim Carrey doen vergeten. Succes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!