woensdag 2 mei 2007

WoW-vorderingen

De quests in Terokkar Forest worden niet alleen leuker - zie mijn vorige bericht - maar ook moeilijker. Ik heb er een paar leuke opdrachtjes bij gekregen, maar bij bijna alles heb je een of twee medestanders nodig. Het was druk met spelers in de zone gisteravond, maar niemand reageerde op mijn verzoek om een groepje te vormen. Op die manier wordt het natuurlijk nooit wat met die quests van mij. Volgende keer nog maar eens proberen om wat mensen te ronselen, misschien heeft goede vriend PB wel even tijd. En anders zal ik die quests moeten laten zitten en verdergaan naar Nagrand. Misschien dat ik op level 70 terug kan komen en ze alsnog kan afmaken.

Gisteravond de eerste quests opgepikt die zich afspelen in Auchindoun. Die dungeon ziet er schitterend uit, maar meer dan de buitenkant zal ik waarschijnlijk nooit zien. Daar gaat mijn kans op rep-verbetering. De gemiddelde pick-up groep doet al gauw twee uur over een dungeon en die tijd kan en wil ik niet investeren. Mijn gear zal daarom vooral blijven bestaan uit quest-rewards. Mijn reputatie bij de verschillende factions zal slechts in een uitzonderlijk geval boven honored uitkomen. Het grote voordeel is echter dat ik gewoon lekker mijn eigen gang kan gaan en niet hoef te wachten op anderen. Op level 70 kan ik altijd nog wat leuke PvP-gear bij elkaar verzamelen.

Geen level-vorderingen, wel rep-vorderingen:
- Na een avondje questen is mijn reputatie bij Lower City, Shatar én Mag'har toegenomen tot Friendly.
- Aldor rep nog verre van Honored, nog heel wat marks in te leveren dus.
- Eerste kennismaking met nieuwe faction: The Consortium.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!