zondag 20 mei 2007

Karaktergeschiedenis

Bij het uitkomen van The Burning Crusade heeft een groot aantal spelers een Blood Elf paladin gerold. Paladins waren voor die tijd niet beschikbaar voor The Horde. Gisteren heb ik er dan zelf ook eentje aangemaakt, gewoon om eens te kijken of al die wilde verhalen een kern van waarheid bevatten. Naast de voortgang van Atto komen er vanaf nu ook de vorderingen van Lannos in dit blog te staan. Dit leek mij een mooi punt om mijn WoW-karakters een op een rijtje te zetten:

* Ramataklan. Undead warrior, mijn eerste personage. Mijn eerste stappen op het WoW-pad heb ik gezet met Rama, vaak in het gezelschap van goede vriend PB. Zoals iedereen heb ik ook met Rama de nodige beginnersfouten gemaakt. Rama ging met pensioen toen ik er op level 60 achterkwam dat raiding niets voor mij is.
* Atto. Undead mage. Na Rama heb ik een aantal alts gemaakt, waaronder Atto. De mage-klasse beviel mij zo goed dat Atto mijn nieuwe main is geworden. Op level 60 ben ik gewoon doorgegaan met spelen, iets wat ik met Rama niet of nauwelijks heb gedaan.
* Tiro. Orc hunter. De hunter leek mij een bijzonder leuke klasse vanwege de mogelijkheid om pets te hebben, waardoor je voortdurend in teamverband speelt. Als ik ooit nog eens nieuwe klasse tot 70 zou levelen, zou dat waarschijnlijk een hunter zijn.
* Agnos. Tauren druid. Taurens zijn gewoon cool. Druïdes zijn bijzonder omdat ze dps, healer en caster in één klasse combineren. Jammer genoeg sprak dps mij het meeste aan en dat had ik al bij Atto en Tiro. Agnos staat zodoende al een tijdje weg te roesten in de inn van Thunder Bluff.
* Kaniku. Blood Elf warlock, gemaakt bij het uitkomen van TBC. Ik wilde altijd al eens een warlock uitproberen, maar voor de derde keer een Undead werd een beetje veel van het goede. Kaniku staat thans geparkeerd in de herberg van Silvermoon City.

En sinds dit weekeinde: Lannos, Blood Elf paladin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!