woensdag 23 mei 2007

Alternatieven gezocht

Geen vorderingen te melden deze keer, wel wat overpeinzingen. Het einde van WoW is voor mij in zicht, maar ik heb nog geen alternatieven. Atto is nog anderhalf level verwijderd van 70. De eindstreep lonkt. De vraag is wat ik nog kan doen als ik eenmaal level 70 ben. Ik weet zeker dat ik een flying mount ga kopen en daarmee wat gebieden ga verkennen, maar daarna? Quests blijven doen om geld te verzamelen? Een epic flying mount is krankzinnig duur. Rep grinding is niets voor mij. Afgelopen zondag was ik van plan mijn Sporeggar rep wat op te vijzelen, maar na vijf minuten ben ik uit verveling iets anders gaan doen. Ook Rama van 60 naar 70 brengen? Dan ben ik nog eens drie maanden zoet, maar ik weet niet of ik daar nog wel zin in heb. Van 65 naar 70 gaat als een trein, maar de 5 levels daarvoor wegen als lood.

Misschien kan ik nog iets doen met mijn alts. Ik heb weer wat belangstelling voor de hunter-klasse gekregen, misschien dat ik Tiro nog naar 40 kan levelen. Lannos is pas level 10, maar de eerste ervaringen zijn positief. Paladins zijn op dit niveau nog sterk vergelijkbaar met warriors en vallen dus nog vooral in de categorie 'hack & slash'. Na de mage spells op 40 meter afstand is het wel weer eens leuk om het wapengekletter van dichtbij mee te maken. Eversong Woods is een mooi gemaakt gebied om in te levelen en er zijn genoeg quests om je lange tijd bezig te houden. Lannos heeft ook al een quest gekregen om zijn werkterrein te verleggen naar de Ghostlands, een zone waar ik zeer benieuwd naar ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!