donderdag 19 april 2007

WoW-vorderingen

Helaas heb ik wat minder vorderingen te melden dan gehoopt, ondanks dat ik sinds tijden weer eens twee avonden achter elkaar heb kunnen spelen. Gisteravond werd ik voortdurend uit WoW gegooid, tot grote ergernis. Mijn eerste bezoekje aan Blade's Edge Mountains gebracht voor een delivery quest over een Ogre-aanval, maar de doolhofachtige structuur van die zone is frustrerend. Eerst maar eens een flying mount krijgen op level 70 en dan ga ik misschien nog wel eens terug. De zone heeft iets nostalgisch. De sfeer en omgeving in Blade's Edge Mountains doen sterk denken aan de opdrachten met Rexxar in Warcraft 3 waarbij je bij een Ogre-stam op bezoek moet. Tot mijn grote vreugde trof ik diezelfde Rexxar dan ook aan in de Horde-basis!

Ik heb vooral quests gedaan om en nabij The Bone Wastes in Terokkar Forest, hoewel een vervelende Night Elf rogue voortdurend roet in het eten gooide. Ik heb zo'n ongelooflijke hekel aan rogues. Ik ben uiteindelijk halverwege level 65 geƫindigd, met een als enige echte verbetering een lichte toename van mijn Aldor en Lower City rep. En een raar wolfshoofd als quest reward, maar de stats zijn gelukkig om te smullen! De enige manier om mijn reputatie hoger dan honored te krijgen zal weer via instances zijn. Zucht. Gelukkig is er op honored bij Aldor al een goede chest-beloning.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!