zondag 14 april 2024

Marathon Rotterdam

De mooiste! Of liever: de pijnlijkste! Zware editie dit jaar, vooral de tweede helft. Tot een km of 25 kon ik soepel achter de pacer van 3h20 aan lopen en dat ging eigenlijk uitstekend. Geen last, geen centje pijn. Daarna kreeg ik ineens vreemde klachten: kramp (aan mijn heup), steek, blaren op mijn rechtervoet. Dat werd noodgedwongen de pacer laten gaan en langzaam richting de finish hobbelen...

In eerste instantie dacht ik dat ik simpelweg te snel gestart was, maar later op Strava zag ik diverse vergelijkbare commentaren van andere lopers, dus misschien was er meer aan de hand? Misschien toch ineens te warm? Hoe dan ook, de resultaten van vandaag even goed laten bezinken, evalueren en het PR maar even laten voor wat het is...

P.S. En natuurlijk, niet te vergeten: 675 euro opgehaald voor de Hartstichting!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!