maandag 14 december 2020

Nieuwe lockdown, dag 0

Daar gaan we weer. Vanaf morgen alle niet-essentiĆ«le winkels dicht. Vanaf woensdag de scholen dicht en weer omschakelen naar thuisonderwijs. De donkere dagen voor Kerstmis. Ik moet zeggen dat dit niet geheel onverwacht is - gisteren kwamen er bijna tienduizend nieuwe besmettingen bij - maar dat zelfs de scholen dicht gaan, had ik niet zien aankomen. Afgezien van dat Puckie en Sofietje vanaf woensdag dus weer thuis zijn, zal er in eerste instantie in huize Attorama niet heel veel veranderen, verwacht ik. De sociale contacten zijn al tot een minimum beperkt en de supermarkt is vrijwel het enige uitstapje dat ik nog maak. 

N.B. Over vijf weken (!) maar eens kijken of ik er dan nog zo over denk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!