donderdag 3 december 2020

Jaaroverzicht Spotify

Het jaar overzicht van Spotify is er. In tijden van corona heb ik duidelijk meer gestreamd dan vorig jaar. Met 12.099 minuten totaal, bijna 4 uur per week, in totaal zo'n 10 procent meer dan in 2019. (Eerlijk gezegd had ik een grotere toename verwacht.) In totaal heb ik 247 nieuwe artiesten ontdekt, op een totaal van 712 verschillende artiesten. Maar liefst 277 verschillende genres, waarvan 92 nieuwe, hoewel pop/rock favoriet blijft. Meest beluisterde decennium: de jaren 2000.

Van alle beluisterde podcasts - duidelijk nieuw ten opzichte van 2019 - was New Music Friday de populairste. Omdat Mrs Attorama ook op mijn account zit, staan Suzan & Freek met 'Deze is voor mij' aanmerkelijk hoger in mijn lijst met gedraaide nummers dan ik op basis van mijn eigen muzieksmaak zou verwachten. Nothing But Thieves, een van de weinige artiesten die Mrs Attorama en ik allebei leuk vinden, staan ook (weer) vrij hoog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!