dinsdag 20 oktober 2020

Nieuwe test en routine

Een nieuwe week, een nieuwe coronatest. Mrs Attorama voelde zich gisteren niet echt lekker en gezien haar werkzaamheden in de jeugdzorg was het toch aan te raden om een coronatest te ondergaan. Dat was dan wel precies op de dag dat papa vrij had genomen om de eerste dag van de herfstvakantie met zijn drieën wat leuks te gaan doen. Dat halen we een andere dag dan maar in. Gelukkig kwam vanmorgen de uitslag met goed nieuws: Mrs Attorama testte negatief op corona.

De mondkapjesplicht, of liever: het strenge advies, zorgt ook voor een nieuwe routine. Gewoonlijk heb ik een vaste controle als ik naar buiten ga: heb ik mijn telefoon, sleutels en portemonnee bij me? Daar is nu het mondkapje bijgekomen als extra check. (N.B. Mijn trouwring vormde ook ooit onderdeel van deze controle, maar die doe ik toch niet af. Mijn horloge heb ik al heel lang niet meer om.) Het nieuwe normaal; een nieuwe routine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!