woensdag 20 november 2019

Schema

De Zevenheuvelenloop zit erop, maar gelukkig komt de Bruggenloop ook weer snel dichterbij - over tweeënhalve week al om precies te zijn. (Daarna pas in maart weer, gelukkig, hoewel ik dat natuurlijk volledig aan mijzelf te wijten heb.) Zondag was ik met een tijd van 1:10:14 een stuk sneller dan ik verwacht had. Stiekem hoop ik erop dat ik mijn persoonlijke record van de Bruggenloop verbreek (al dateert dat wel uit 2014).

Puckies hardloopclub heeft in aanloop naar de marathon van Rotterdam een aantal trainingen voor niet-leden beschikbaar gesteld. Misschien dat ik daaraan ga deelnemen - misschien ook niet - maar in ieder geval heb ik daardoor wel een mooi schema voor mijn eigen voorbereidingen.

zondag 17 november: 15 km (check!)
zondag 12 januari: 20 km
zondag 2 februari: 25 km
zondag 23 februari: 25-30 km
zondag 15 maart: 30-35 km

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!