vrijdag 29 september 2017

Mediaweek

Mediaweek
* Star Trek: Discovery, aflevering 1 en 2. Deze eerste twee afleveringen voelen meer als een grote proloog dan als een pilot. Voelt tot dusver meer als nuBSG dan als Star Trek.
* Vergeef me mijn schulden. Mooi inkijkje in het werk van rechters die aanvragen tot schuldsanering behandelen.
* Vrouw slaat man. Ontluisterende documentaire, over een ernstig probleem waar een nog groter taboe op rust dan op de omgekeerde variant.

Spotify
* De Raad van Toezicht - De Raad. Naar aanleiding van het optreden bij DWDD deze week.

Leeslijst
(Ik weet het, de laatste leeslijst dateert van afgelopen woensdag, maar ik was niet helemaal tevreden met de vorige opzet.)
* Hoe krijg je meer bezoekers op je blog? En waarom zou je dat eigenlijk willen?
* Wil je schrijver worden? Vooral doorgaan! Opgeven is geen optie.
* Klassieke jaren '70 keukens. Mijn god, die kleuren...
* Gek zijn op kinderen, maar ze toch niet zelf willen? Dat kan prima.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!