vrijdag 7 juli 2017

Omissie hersteld

Nieuw in de playlist

13 Reasons Why (A Netflix Original Series Soundtrack)
Nadat Mrs Attorma van de week de serie had afgekeken, bedacht ik mij dat ik de soundtrack nog niet had toegevoegd aan mijn playlist. Hierbij is deze omissie hersteld. De soundtrack bestaat, naast bijdragen van medeproducent Selena Gomez, vooral (covers van) jaren tachtig werk, zoals Romain Remains die Echo & The Bunnymen coveren ('Killing Time') of de Chromatics die iets moois maken van Neill Youngs 'Into the Black'.

Opvallend genoeg staat 'Vienna' van Ultravox niet op de soundtrack, ondanks de prominente aanwezigheid in de laatste aflevering. Dat gezegd: ik was niet heel blij met deze muzikale keuze bij die specifieke scène, dus zo heel erg vind ik het eigenlijk ook niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!