dinsdag 14 april 2015

Kanskaart (1)

Vrij onverwacht heeft een collega vandaag zijn vertrek aangekondigd. Jammer, extra jammer omdat het team na een jaar aardig op elkaar is ingespeeld. Al snel ging het op de werkvloer over zijn vervanging. Eén van de opties die genoemd werden, is dat ik een (klein) stapje vooruit zou zetten en wat meer taken en verantwoordelijkheden zou krijgen. Dat zou een mooie opsteker voor mij zijn. Dat gezegd: dit is slechts één van de besproken opties.

Ik voel mij gewaardeerd dat deze optie overwogen wordt, hoe informeel dan ook. Echter, als de vertrekkende collega gewoon vervangen wordt en er in de nieuwe situatie niets aan mijn positie verandert, bestaat vanaf nu toch de kans dat zich een kleine teleurstelling voordoet omdat ik weet dat dit een van de opties is. Dus dan zou ik er misschien liever niet over gehoord hebben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!